Головна » 2020 » Вересень » 3 » Історики МДУ запрошують заклади освіти до участі в онлайн-марафоні
13:00
Історики МДУ запрошують заклади освіти до участі в онлайн-марафоні

Громадська організація «Культурно-освітня платформа «Сенс» активно розробляє історичні настільні та карткові ігри у рамках проєкту «Розмаїття культурно-історичної спадщини нашої землі». З метою популяризації історичних знань та ігрофікації освітнього процесу активісти проводять онлайн-марафон, переможці якого отримають комплекти історичних ігор.

Проєкт реалізується громадською організацією «Культурно-освітня платформа «Сенс» у партнерстві зі студентським науковим історико-археологічним товариством Маріупольського державного університету за підтримки Українського культурного фонду.


До участі в онлайн-марафоні запрошуються заклади освіти: школи, коледжі, технікуми, університети. Учасникам необхідно написати пост на сторінці навчального закладу у Facebook про випускника або випускницю, які зробили внесок у розвиток міста, області або країни у галузі освіти, медицини, економіки тощо. Після чого – передати естафету іншому закладу освіти Маріуполя.


Для того, щоб пост побачили організатори марафону неохідно проставити хештеги #знані_особи_Маріуполя, #cepsense, #запідтримкиУКФ. Обов’язкова умова участі – вподобати сторінку ГО «Культурно-освітня платформа «Сенс» і тегнути її у публікації.


Переможці онлайн-марафону отримають комплект із двох карткових історичних ігор, які допоможуть більш успішно підготувати здобувачів освіти до ЗНО, та настільної гри про історію Маріуполя. Заклади-учасники, які напишуть про кількох видатних випускників, зможуть отримати більше комплектів гри.


Онлайн-марафон триватиме до 30 вересня. Оголошення результатів відбудеться 7 жовтня.


За детальною інформацією звертайтеся до координаторки проєкту «Розмаїття культурно-історичної спадщини нашої землі» Світлани Арабаджи за телефоном 097-414-45-81 або електронною поштою ceplatform.sense@gmail.com.


Читайте також: Діалог поколінь: запрошуємо молодь до участі у міжнародному історичному проєкті

Переглядів: 167 | Додав: Press2